Szkolenie, które obejmuje kluczowe aspekty obsługi gości w hotelu, od skutecznej komunikacji, przez budowanie relacji, po rozwiązywanie problemów.
Wyjaśnia na czym polega obsługa wybitna.

Jaka jest prawdziwa wartość zaangażowanego pracownika.

Pokazuje jak pozytywne nastawienie ma realny wpływ na biznes.


Szkolenie to jest podstawą dla pracowników, którzy pracują w bezpośrednim kontakcie z gośćmi. Dla pracowników recepcji, rezerwacji, gastronomii, którzy odpowiedzialni są za sprzedaż usług.
Kurs dla każdego pracownika, ale też kadry kierowniczej, która ustala cele w zespole i rozlicza z ich realizacji.

Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin.

Szkolenie prowadzi Anna Glabinska.

Od ponad 20 lat związana z sektorem usług hotelarskich i gastronomicznych, jest ekspertem w zakresie zarządzania, procesów sprzedaży i marketingu, dystrybucji i recepcji. Posiada doświadczenie w sprzedaży produktów luksusowych, ekonomicznych, w planowaniu i realizacji strategii, budżetów, zespołów sprzedażowych, dystrybucji, promocji marek i programów motywacyjnych. Umiejętności zdobywała, pracując m.in. dla hoteli Marriott w Warszawie, JW Marriott w Dubaju i Delta Airlines. Zarządzała procesami sprzedaży i marketingu w warszawskim Hotelu Bristol (Marriott.com). Koordynowała procesy sprzedażowe dla sieci Le Meridien Hotels & Resorts na region Europy Północnej. Współtworzyła struktury sprzedażowe dla hotelu Le Meridien w Budapeszcie, a także sieci Hoteli DeSilva. Pomagała w zmianach strategii pod kątem rozwoju biznesu grupie Interferie, Stixx Bar&Grill, Belvedere Gourmet Group, czy warszawskiemu Hotelowi Rialto (Nobu Hotels).