To spotkanie na którym podpowiadamy jak skutecznie wdrażać procesy sprzedaży i marketingu w hotelu.
Co zmienić, aby osiągnąć większą efektywność w sprzedaży.
Jak wyjść z utartych schematów i spojrzeć na świat z perspektywy potrzeb gości, a nie tylko produktu czy cen konkurencji.
Jakie działania wdrożyć, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki.
Jak pozyskiwać nowych klientów i powiększać grono istniejących.
Jak dotrzeć do potencjalnych gości szybciej niż zrobi to konkurencja.
To kurs dla osób odpowiedzialnych za generowanie przychodów, zarządzanie przychodami, kierowników sprzedaży i marketingu, kierowników działów operacyjnych.
To spotkanie i wymiana doświadczeń dla wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w branży hospitality.
Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin.
Szkolenie prowadzi Anna Glabinska.

Od ponad 20 lat związana z sektorem usług hotelarskich i gastronomicznych, jest ekspertem w zakresie zarządzania, procesów sprzedaży i marketingu, dystrybucji i recepcji. Posiada doświadczenie w sprzedaży produktów luksusowych, ekonomicznych, w planowaniu i realizacji strategii, budżetów, zespołów sprzedażowych, dystrybucji, promocji marek i programów motywacyjnych. Umiejętności zdobywała, pracując m.in. dla hoteli Marriott w Warszawie, JW Marriott w Dubaju i Delta Airlines. Zarządzała procesami sprzedaży i marketingu w warszawskim Hotelu Bristol (Marriott.com). Koordynowała procesy sprzedażowe dla sieci Le Meridien Hotels & Resorts na region Europy Północnej. Współtworzyła struktury sprzedażowe dla hotelu Le Meridien w Budapeszcie, a także sieci Hoteli DeSilva. Pomagała w zmianach strategii pod kątem rozwoju biznesu grupie Interferie, Stixx Bar&Grill, Belvedere Gourmet Group, czy warszawskiemu Hotelowi Rialto (Nobu Hotels).