Obejmuje aspekty kultury i założenia RM.
Odpowiada na pytania jakie działania wdrożyć, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki.
Wyjaśnia na czym RM zarabia, jaka jest wartość strategii RM, na czym polegają taktyczne metody RM, pomaga zrozumieć jakie są i co znaczą jednostki miary hotelu.
Na czym polega dystrybucja. Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie w stanie:
- wyjaśnić pojęcie RM, znać historię jego powstania i rozwoju,
- zidentyfikować odpowiednie środowisko biznesowe sprzyjające zastosowaniom RM,
- rozróżnić strategiczny i taktyczny RM,
- kalkulować wewnętrzne i zewnętrzne jednostki miary Hotelu,
- rozumieć wyzwania z jakimi Revenue Manager się spotyka zarządzając efektywnością RM,
- zidentyfikować sposoby wdrożenia taktycznej ceny i kontroli długości pobytu,
- zdefiniować zarządzanie dostępnością,
- używać i kalkulować displacement analysis,
- wyjaśnić jaką rolę i wpływ ma RM na tworzenie popytu w kontekście strategii marketingowej,
- zarządzać kanałami dystrybucji… między innymi.
To kurs dla każdego, kto w hotelu odpowiedzialny jest za przychód: sprzedaż, marketing, recepcja, rezerwacja oraz dyrektor i właściciel.
To kurs dla każdego kto marzy o roli Revenue Managera w hotelu.
Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin.
Szkolenie prowadzi Kris Glabinski.

Od ponad 20 lat buduje od podstaw Revenue Management, Revenue Development i Dystrybucję, wdrażając je w liniach lotniczych w wielu rynkach Europy oraz w hotelach sieciowych w Polsce. Od ponad 10 lat współtworzy i prowadzi firmy technologiczne zajmujące się Dystrybucją, Revenue Management i Marketingiem. Wśród firm dla których Kris pracował lub które współtworzył można wymienić: British Airways, Lot, Qatar Airways, Accor Hotels, Yieldplanet, i-Rates, szkoleniahoteli.pl, roomito.com, ratemetrics.com (AggregateIntelligence.com). Obecnie zajmuje się strategicznym doradztwem rozwoju biznesu, rozwoju produktu w firmach technologicznych z dziedziny revenue management, dystrybucji i big data. Kris jest też coachem, trenerem i speakerem.