czyli jak pracować smart not hard.

W tematyce szkolenia miedzy innymi:

  • od struktury do procedury, czyli ABC efektywnego działu służby pięter
  • narzędzIe 5S, czyli jak stworzyć komfort pracy dzięki dobrze zorganizowanemu i bezpiecznemu otoczeniu
  • Zielony Housekeeping, czyli o roli służby pięter w promowaniu zachowań pro środowiskowych
  • Organizacja pracy w dziale Służby Pięter – rodzaje łóżek, wyposażenie pokoi i części wspólnych, magazyny, biuro

To kurs dla pracowników służby pięter i ich kierowników.

Szkolenie trwa 1 dzień.

Szkolenie prowadzi Jolanta Wiśniewska

Od ponad 20 lat związana z branżą hotelarską. Zajmowała stanowiska kierownicze w cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach warszawskich. Drogę zawodową rozpoczęła od pracy w recepcji w hotelu Jan III Sobieski w Warszawie. 11 lat związana była z siecią Starwood Hotels & Resorts i hotelem Bristol, gdzie pełniła obowiązki dyrektor pionu pobytowego. Brała udział w projekcie otwarcia hotelu Warsaw Plaza, gdzie następnie przez ponad dwa lata nadzorowała pracę działów operacyjnych. Współpracowała ponownie z hotelem Sobieski jako kierownik biura rezerwacji indywidualnych i grupowych oraz uczestniczyła w zarządzaniu i optymalizacji przychodów. Otwierała i zarządzała przez ponad 3 lata Holiday Inn Express Warsaw Mokotów.