To kurs, który pokazuje jak zmieniła się rola Recepcjonistów w hotelu i jaki mają dziś wpływ na przychód, jakość obsługi i reputację brandu/ hotelu.

W czasie szkolenia rozmawiamy o celach i wskaźnikach efektywności, które maja w swoich rękach pracownicy hotelowej recepcji.

Pokazujemy od czego zacząć, aby skutecznie komunikować się z gośćmi i efektywnie sprzedawać.

Jak zarobić więcej na sprzedaży wewnętrznej, docierając do gości, których mamy w hotelu.

Rozmawiamy o tym czym jest obsługa gości, jaka jest jej wartość i od czego tak na prawdę, jest uzależniona jej jakość.

Pokazujemy kluczowe elementy i techniki w komunikacji z gośćmi i jak być skutecznym w trudnych sytuacjach.

Przechodzimy przez kluczowe techniki w sprzedaży przez telefon, online i bezpośredniej w hotelu.

Pokazujemy czego unikać, aby być skutecznym w sprzedaży na recepcji i jakie są najczęściej popełniane błędy, które uniemożliwiają pracownikom recepcji sprzedać więcej.

Przechodzimy wspólnie przez najlepsze metody dbania o reputację obiektu, które recepcjoniści mają w swoich rękach.

I dlaczego warto budować swoje doświadczenie w obsłudze gości i rozwijać swoje umiejętności pracując w hotelowej recepcji.


Szkolenie to jest podstawą dla pracowników recepcji.

Rekomendujemy je również kadrze kierowniczej, która ustala cele w zespole i rozlicza z ich realizacji.

Szkolenie trwa PEŁNE 2 dni. Składa się z części teoretycznej, praktycznej, case studies i nagrań rozmów telefonicznych.

Szkolenie prowadzi Anna Glabinska.

Od ponad 20 lat związana z sektorem usług hotelarskich i gastronomicznych, jest ekspertem w zakresie zarządzania, procesów sprzedaży i marketingu, dystrybucji i recepcji. Posiada doświadczenie w sprzedaży produktów luksusowych, ekonomicznych, w planowaniu i realizacji strategii, budżetów, zespołów sprzedażowych, dystrybucji, promocji marek i programów motywacyjnych. Umiejętności zdobywała, pracując m.in. dla hoteli Marriott w Warszawie, JW Marriott w Dubaju i Delta Airlines. Zarządzała procesami sprzedaży i marketingu w warszawskim Hotelu Bristol (Marriott.com). Koordynowała procesy sprzedażowe dla sieci Le Meridien Hotels & Resorts na region Europy Północnej. Współtworzyła struktury sprzedażowe dla hotelu Le Meridien w Budapeszcie, a także sieci Hoteli DeSilva. Pomagała w zmianach strategii pod kątem rozwoju biznesu grupie Interferie, Stixx Bar&Grill, Belvedere Gourmet Group, czy warszawskiemu Hotelowi Rialto (Nobu Hotels).