Warsztaty praktyczne, dla każdego kto chce poznać podstawowe techniki analizy danych, ułatwiające podejmowanie decyzji biznesowych w hotelach i obiektach hotelarskich.

​Dla revenue managerów, osób planujących karierę w RM oraz dla hotelowych analityków. Elementy kursu:

  • Jak przekształcić surowe i luźne dane z systemu PMS w dane w arkuszu Microsoft Excel
  • Jak przekształcić dane w Excelu w bazę danych, gotowych do analizy
  • Analiza danych: tworzenie tabel i tabel przestawnych
  • Analiza danych: wyszukiwanie danych, funkcje i makra
  • Analiza danych wewnętrznych
  • Analiza danych zewnętrznych
  • Prognozowanie popytu
  • Optymalizacja cen

To kurs dla revenue managerów, osób planujących karierę w RM oraz dla hotelowych analityków.

Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin.

Szkolenie prowadzi Kris Glabinski.

Od ponad 20 lat buduje od podstaw Revenue Management, Revenue Development i Dystrybucję, wdrażając je w liniach lotniczych w wielu rynkach Europy oraz w hotelach sieciowych w Polsce. Od ponad 10 lat współtworzy i prowadzi firmy technologiczne zajmujące się Dystrybucją, Revenue Management i Marketingiem. Wśród firm dla których Kris pracował lub które współtworzył można wymienić: British Airways, Lot, Qatar Airways, Accor Hotels, Yieldplanet, i-Rates, szkoleniahoteli.pl, roomito.com, ratemetrics.com (AggregateIntelligence.com). Obecnie zajmuje się strategicznym doradztwem rozwoju biznesu, rozwoju produktu w firmach technologicznych z dziedziny revenue management, dystrybucji i big data. Kris jest też coachem, trenerem i speakerem.