Kurs, który podpowiada jak zwiększać zysk obiektów hotelarskich dzięki analizie osiąganych wyników i ustaleniu optymalnej ceny usług.
To doskonałe źródło wiedzy i praktycznych umiejętności.
Wprowadzenie do podstaw analityki hotelowej, tj. eksploracja danych z systemów PMS, analiza statystyczna i modelowanie matematyczne oraz zaawansowane zastosowanie programu Microsoft Excel. Uczestnicy poznają podstawowe techniki analizy danych, ułatwiające podejmowanie decyzji biznesowych w hotelach.
Warsztaty praktyczne, dla każdego kto chce poznać podstawowe techniki analizy danych, ułatwiające podejmowanie decyzji biznesowych w hotelach i obiektach hotelowych.
Dla revenue managerów, osób planujących karierę w RM oraz dla hotelowych analityków.

Szkolenie prowadzi Krzysztof Głąbiński
Od ponad 20 lat buduje od podstaw Revenue Management, Revenue Development i Dystrybucję, wdrażając je w liniach lotniczych w wielu rynkach Europy oraz w hotelach sieciowych w Polsce. Od ponad 10 lat współtworzy i prowadzi firmy technologiczne zajmujące się Dystrybucją, Revenue Management i Marketingiem.
Obecnie zajmuje się strategicznym doradztwem rozwoju biznesu, rozwoju produktu w firmach technologicznych z dziedziny revenue management, dystrybucji i big data.
Program
- Jak przekształcić surowe i luźne dane z systemu PMS w dane w arkuszu Microsoft Excel
- Jak przekształcić dane w Excelu w bazę danych, gotowych do analizy
- Analiza danych: tworzenie tabel i tabel przestawnych
- Analiza danych: wyszukiwanie danych, funkcje i makra
- Analiza danych wewnętrznych
- Analiza danych zewnętrznych
- Prognozowanie popytu
- Optymalizacja cen
Chcesz dowiedzieć się więcej ? Skontaktuj się ze mną: