To szkolenie, które pokazuje działania, których celem jest dbanie o reputację obiektu, zbudowanie jak najlepszego wizerunku w oczach gości.

Działania, których celem jest zbudowanie lojalności gości, stworzenie „kręgu” ambasadorów hotelu.

Działania, marketingowe – które mieszają się z komunikacją zewnętrzną i operacyjne – dające najwyższą jakość obsługi gości.


To kurs dla osób odpowiedzialnych za komunikację z gośćmi, zarządzanie opiniami, dbanie o wizerunek hotelu.

Szkolenie trwa 1 dzień.

Szkolenie prowadzi Anna Glabinska.

Od ponad 20 lat związana z sektorem usług hotelarskich i gastronomicznych, jest ekspertem w zakresie zarządzania, procesów sprzedaży i marketingu, dystrybucji i recepcji. Posiada doświadczenie w sprzedaży produktów luksusowych, ekonomicznych, w planowaniu i realizacji strategii, budżetów, zespołów sprzedażowych, dystrybucji, promocji marek i programów motywacyjnych. Umiejętności zdobywała, pracując m.in. dla hoteli Marriott w Warszawie, JW Marriott w Dubaju i Delta Airlines. Zarządzała procesami sprzedaży i marketingu w warszawskim Hotelu Bristol (Marriott.com). Koordynowała procesy sprzedażowe dla sieci Le Meridien Hotels & Resorts na region Europy Północnej. Współtworzyła struktury sprzedażowe dla hotelu Le Meridien w Budapeszcie, a także sieci Hoteli DeSilva. Pomagała w zmianach strategii pod kątem rozwoju biznesu grupie Interferie, Stixx Bar&Grill, Belvedere Gourmet Group, czy warszawskiemu Hotelowi Rialto (Nobu Hotels).