Szkolenie, które obejmuje kluczowe aspekty obsługi gości w hotelu, od skutecznej komunikacji, przez budowanie relacji, po rozwiązywanie problemów.
Wyjaśnia na czym polega obsługa wybitna i jaka jest prawdziwa wartość zaangażowanego pracownika. Pokazuje jak pozytywne nastawienie ma realny wpływ na biznes.

Szkolenie to jest podstawą dla pracowników, którzy pracują w bezpośrednim kontakcie z gośćmi. Dla pracowników recepcji, rezerwacji, gastronomii, którzy odpowiedzialni są za sprzedaż usług.
Kurs dla każdego pracownika, ale też kadry kierowniczej, która ustala cele w zespole i rozlicza z ich realizacji.

Szkolenie w obiekcie trwa 2 dni (wiedza podstawowa+ warsztaty praktyczne).

Szkolenie prowadzi Anna Głąbińska

Doświadczony menedżer w zakresie zarządzania w hotelach i restauracjach, z ponad 20-letnią praktyką w globalnych firmach, w sektorze usług hotelarskich, luksusowych i gastronomicznych. Pasjonat hotelarstwa. Trener w zakresie wybitnej obsługi klienta.

Program

I moduł – Jak Cię widzą, tak Cię piszą.

wprowadza uczestników w budowanie własnego wizerunku, to jak najlepiej możemy się zaprezentować i kreować dobre pierwsze wrażenie, nie tylko w stosunku do gości. Skupia się na efektywnej komunikacji i metodach budowania silnych relacji. Pokazuje jak inni nas postrzegają i czy powiedzenie „nie przejmuj się opinią innych ludzi” w relacji klient-usługodawca” ma jakiekolwiek znaczenie.

  • Podstawy obsługi klienta.
  • Efektywna komunikacja.
  • Budowanie relacji

II moduł – Klient ma zawsze rację

pokazuje jak nasza osobowość wchodzi w interakcję z innymi ludźmi, w tym z gośćmi. Koncentruje się przede wszystkim na ich obsłudze.

  • W bezpośrednim kontakcie.
  • Przez telefon.
  • Przez internet.
  • Samoobsługa w hotelu i restauracji.
  • Niezadowolony klient.

III moduł – „With great powers comes great responsibility

porusza kwestie osiągania najwyższego poziomu obsługi klientów, własnej satysfakcji i rozwoju personalnego przy wykorzystaniu omówionych podczas kursu technik.

  • Profesjonalnie czyli z satysfakcją.
  • Najlepiej jak potrafisz.

Chcesz dowiedzieć się więcej ? Skontaktuj się ze mną: