Szkolenie, które obejmuje kluczowe aspekty obsługi gości w hotelu, od skutecznej komunikacji, przez budowanie relacji, po rozwiązywanie problemów.
Wyjaśnia na czym polega obsługa wybitna i jaka jest prawdziwa wartość zaangażowanego pracownika. Pokazuje jak pozytywne nastawienie ma realny wpływ na biznes.
Szkolenie to jest podstawą dla pracowników, którzy pracują w bezpośrednim kontakcie z gośćmi. Dla pracowników recepcji, rezerwacji, gastronomii, którzy odpowiedzialni są za sprzedaż usług.
Kurs dla każdego pracownika, ale też kadry kierowniczej, która ustala cele w zespole i rozlicza z ich realizacji.
Szkolenie w obiekcie trwa 2 dni (wiedza podstawowa+ warsztaty praktyczne).

Szkolenie prowadzi Anna Głąbińska
Doświadczony menedżer w zakresie zarządzania w hotelach i restauracjach, z ponad 20-letnią praktyką w globalnych firmach, w sektorze usług hotelarskich, luksusowych i gastronomicznych. Pasjonat hotelarstwa. Trener w zakresie wybitnej obsługi klienta.
Program
I moduł – Jak Cię widzą, tak Cię piszą.
wprowadza uczestników w budowanie własnego wizerunku, to jak najlepiej możemy się zaprezentować i kreować dobre pierwsze wrażenie, nie tylko w stosunku do gości. Skupia się na efektywnej komunikacji i metodach budowania silnych relacji. Pokazuje jak inni nas postrzegają i czy powiedzenie „nie przejmuj się opinią innych ludzi” w relacji klient-usługodawca” ma jakiekolwiek znaczenie.
- Podstawy obsługi klienta.
- Efektywna komunikacja.
- Budowanie relacji
II moduł – Klient ma zawsze rację
pokazuje jak nasza osobowość wchodzi w interakcję z innymi ludźmi, w tym z gośćmi. Koncentruje się przede wszystkim na ich obsłudze.
- W bezpośrednim kontakcie.
- Przez telefon.
- Przez internet.
- Samoobsługa w hotelu i restauracji.
- Niezadowolony klient.
III moduł – „With great powers comes great responsibility „
porusza kwestie osiągania najwyższego poziomu obsługi klientów, własnej satysfakcji i rozwoju personalnego przy wykorzystaniu omówionych podczas kursu technik.
- Profesjonalnie czyli z satysfakcją.
- Najlepiej jak potrafisz.
Chcesz dowiedzieć się więcej ? Skontaktuj się ze mną: