To kurs, który definiuje pojęcie wybitnej obsługi gości i schemat, na którym się ona opiera.

Pokazuje jej mechanizmy działania i wpływ jaki niesie ze sobą zarówno na przychody hotelu, poziom satysfakcji gości i wizerunek hotelu.

Podpowiada jakie konkretnie elementy należy wdrożyć, aby pozyskać świadomych, lojalnych i powracających do hotelu gości.


To kurs dla osób odpowiedzialnych za przychody i satysfakcję gości w hotelu.

Dla kierowników recepcji, działów operacyjnych, dyrektorów obiektów.

Szkolenie trwa 2 dni.

Szkolenie prowadzi Anna Glabinska.

Od ponad 20 lat związana z sektorem usług hotelarskich i gastronomicznych, jest ekspertem w zakresie zarządzania, procesów sprzedaży i marketingu, dystrybucji i recepcji. Posiada doświadczenie w sprzedaży produktów luksusowych, ekonomicznych, w planowaniu i realizacji strategii, budżetów, zespołów sprzedażowych, dystrybucji, promocji marek i programów motywacyjnych. Umiejętności zdobywała, pracując m.in. dla hoteli Marriott w Warszawie, JW Marriott w Dubaju i Delta Airlines. Zarządzała procesami sprzedaży i marketingu w warszawskim Hotelu Bristol (Marriott.com). Koordynowała procesy sprzedażowe dla sieci Le Meridien Hotels & Resorts na region Europy Północnej. Współtworzyła struktury sprzedażowe dla hotelu Le Meridien w Budapeszcie, a także sieci Hoteli DeSilva. Pomagała w zmianach strategii pod kątem rozwoju biznesu grupie Interferie, Stixx Bar&Grill, Belvedere Gourmet Group, czy warszawskiemu Hotelowi Rialto (Nobu Hotels).