To kurs, który zawiera kompletny zakres zagadnień związanych z generowaniem i zarządzaniem przychodami w hotelach.
Podpowiada od czego zacząć i jakie kluczowe elementy wdrożyć, by móc świadomie budować przychód.
Jak identyfikować popyt ponad ten, który sam przychodzi. Jak rozpoznać potrzeby klientów i skutecznie dotrzeć do poszczególnych segmentów rynku.
Pokazuje mechanizmy działania w sprzedaży usług dodatkowych w hotelu, tak by podnieść komfort gości, a przy okazji zarobić więcej.
Wprowadza uczestników w skuteczne metody zarządzania reputacją.
Pokazuje wpływ świata online na sprzedaż w Hotelarstwie i podpowiada jak zarządzać kanałami dystrybucji, aby pozyskać świadomych, lojalnych i powracających do hotelu gości.
To kurs dla osób odpowiedzialnych za wypracowanie, wdrażanie działań i osiąganie celi finansowych. Dla kierowników sprzedaży i marketingu oraz wszystkich, którzy chcą związać się ze sprzedażą lub po prostu doskonalić swoje dotychczasowe umiejętności.
Szkolenie trwa 2 dni po 8 godzin.
Szkolenie prowadzone jest w języku polskim, ale wykorzystuje częściowo słownictwo angielskie. Jego częścią jest wyjaśnienie nazewnictwa używanego globalnie w hotelarstwie.
Szkolenie prowadzi Anna Glabinska.

Od ponad 20 lat związana z sektorem usług hotelarskich i gastronomicznych, jest ekspertem w zakresie zarządzania, procesów sprzedaży i marketingu, dystrybucji i recepcji. Posiada doświadczenie w sprzedaży produktów luksusowych, ekonomicznych, w planowaniu i realizacji strategii, budżetów, zespołów sprzedażowych, dystrybucji, promocji marek i programów motywacyjnych. Umiejętności zdobywała, pracując m.in. dla hoteli Marriott w Warszawie, JW Marriott w Dubaju i Delta Airlines. Zarządzała procesami sprzedaży i marketingu w warszawskim Hotelu Bristol (Marriott.com). Koordynowała procesy sprzedażowe dla sieci Le Meridien Hotels & Resorts na region Europy Północnej. Współtworzyła struktury sprzedażowe dla hotelu Le Meridien w Budapeszcie, a także sieci Hoteli DeSilva. Pomagała w zmianach strategii pod kątem rozwoju biznesu grupie Interferie, Stixx Bar&Grill, Belvedere Gourmet Group, czy warszawskiemu Hotelowi Rialto (Nobu Hotels).