Kurs „Sprzedaż i Marketing w hotelarstwie” zawiera kompletny zakres zagadnień, począwszy od kluczowych elementów strategicznych, przez poznanie technik w sprzedaży bezpośredniej, po zrozumienie sprzedaży poprzez budowanie relacji. Podpowiada jak rozpoznać potrzeby klientów i dotrzeć do poszczególnych segmentów rynku. Pokazuje mechanizmy działania w sprzedaży wewnętrznej, tak by zarobić więcej, zaspakajając jednocześnie potrzeby gości. Wprowadza uczestników w skuteczne metody zarządzania reputacją. Pokazuje wpływ świata online na sprzedaż w Hotelarstwie i podpowiada jak zarządzać kanałami dystrybucji, aby pozyskać świadomych, lojalnych i powracających do hotelu gości.

Jest to szkolenie dla każdego, kto chce zrozumieć całość procesów marketingowych rządzących światem hoteli lub kto chce doskonalić swoje umiejętności w sprzedaży usług.

Dla kadry kierowniczej, dyrektorów obiektów i osób, które są odpowiedzialne za wypracowanie, wdrażanie działań i osiąganie celi finansowych.

Szkolenie prowadzone jest w języku polskim. Wykorzystuje jednak słownictwo angielskie. Częścią szkolenia jest wyjaśnienie nazewnictwa używanego globalnie w hotelarstwie.

Szkolenie w obiekcie trwa 2 dni po 8 godzin.

Szkolenie prowadzi Anna Głąbińska

Doświadczony menedżer w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu, z ponad 20-letnią praktyką w globalnych firmach, w sektorze usług hotelarskich, luksusowych i gastronomicznych. Doświadczenie zdobywała, pracując dla hotelu Marriott w Warszawie, JW Marriott w Dubaju, Delta Airlines. Jako dyrektor sprzedaży i marketingu w warszawskim Hotelu Bristol (Starwood Hotels&Resorts) planowała i wdrażała budżety, sprzedaż, kanały dystrybucji, zarządzała rozwojem marki, produktów, reklamą i promocją. Odpowiadała za przychody firmy przez ponad 10 lat. Koordynowała procesy sprzedażowe dla sieci Le Meridien Hotels&Resorts na region Europy Północnej. Współtworzyła struktury sprzedażowe dla nowego hotelu Le Meridien w Budapeszcie. W kolejnych latach zarządzała sprzedażą i marketingiem, pracując dla Hoteli DeSilva. Pomagała w budowaniu strategii dla grupy Interferie, Stixx Bar&Grill, Belvedere Gourmet Group, Hotel Rialto. Pasjonat Hotelarstwa. Współzałożyciel i trener w SzkoleniaHoteli.pl.

Program

Wprowadzenie

Hotelarstwo w pigułce.
Różnice i zależności między sprzedażą, a procesami marketingowymi.

Zintegrowana strategia

aby sprzedaż Twojego hotelu nie była kwestią przypadku.

Hotelowy marketing mix.
Wypozycjonowanie obiektu.
Poznanie, zdefiniowanie i wytłumaczenie podstawowych metod tworzenia planu marketingowego w hotelu.

Sprzedaż efektywna

czyli co robić, żeby mniej produkować, a więcej generować.

Podstawowe etapy spotkania z klientem.
Techniki w sprzedaży pro-aktywnej czyli jak skutecznie umówić i poprowadzić spotkanie.
„Account Management” czyli proces zarządzania kluczowymi klientami
„Time management” czyli jak lepiej zarządzać swoim czasem
Opis zagadnień sprzedaży i marketingu wewnątrz hotelu.
Wpływ pracowników i technologii na wzrost przychodów dzięki wykorzystaniu sprzedaży wewnętrznej.

Sprzedaż poprzez budowanie relacji,

bo ma ona prawdziwą wartość i realny wpływ na przychód hotelu.

Pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu wizerunku.
Uprzejmość i odpowiednie nastawienie.
Etyka w zawodzie. Efektywna komunikacja.
Niezadowolony klient. Zrozumienie i rozwiewanie wątpliwości ze strony gości.

Dystrybucja w Hotelarstwie

czyli jak dotrzeć do potencjalnych klientów szybciej, niż zrobi to Twoja konkurencja.

Kanały dystrybucji w Hotelarstwie.
Klient w dystrybucji.
Sprzedaż przez internet.
Pośrednicy online.
Media społecznościowe i ich wpływ na sprzedaż.
Brand.com.. strona efektywna, która konwertuje użytkownika w gościa.
Hotel w Global Distribution Systems.

Zarządzanie reputacją

czyli jak działać, aby stworzyć z niej dobrze działający nośnik promocyjny Twojego hotelu

Czym jest i dlaczego stała się tak ważna?
Jak nią zarządzać, by uzyskać przewagę nad konkurencją.
Jakie wdrożyć działania, aby miała wpływ na wielkość sprzedaży.

Psychologia Sprzedaży

żeby zrozumieć czynniki, którymi kierują się Twoi goście przy podejmowaniu decyzji zakupowych.

Język korzyści.
Zrozumienie i rozpoznanie osobowości klienta.
Segmentacja czyli kategorie zakupowe klientów.
Trendy w podróżach.
Obraz sprzedawcy idealnego.


Chcesz dowiedzieć się więcej ? Skontaktuj się ze mną: