To spotkanie na którym omawiamy kluczowe procesy, narzędzia i techniki sprzedaży telefonicznej, mające wpływ na przychody w hotelu. Identyfikujemy mocne strony i elementy do poprawy.

Celem szkolenia jest:

  • poprawa jakość obsługi w rozmowach telefonicznych
  • wzrost konwersji z przychodzących zapytań
  • zwiększenie wielkości biznesu z rezerwacji bezpośrednich
  • zwiększenie wielkości sprzedaży dodatkowej

Szkolenie to jest podstawą dla pracowników, którzy pracują w telefonicznym kontakcie z gośćmi. Dla pracowników recepcji, rezerwacji oraz ich kierowników.

Kurs może być również dopasowany do Centralnego działu rezerwacji działającego w ramach sieci hoteli.

Długość szkolenia dopasowana jest do konkretnych potrzeb uczestników: 1 lub 2 dni.

Szkolenie prowadzi Anna Glabinska.

Od ponad 20 lat związana z sektorem usług hotelarskich i gastronomicznych, jest ekspertem w zakresie zarządzania, procesów sprzedaży i marketingu, dystrybucji i recepcji. Posiada doświadczenie w sprzedaży produktów luksusowych, ekonomicznych, w planowaniu i realizacji strategii, budżetów, zespołów sprzedażowych, dystrybucji, promocji marek i programów motywacyjnych. Umiejętności zdobywała, pracując m.in. dla hoteli Marriott w Warszawie, JW Marriott w Dubaju i Delta Airlines. Zarządzała procesami sprzedaży i marketingu w warszawskim Hotelu Bristol (Marriott.com). Koordynowała procesy sprzedażowe dla sieci Le Meridien Hotels & Resorts na region Europy Północnej. Współtworzyła struktury sprzedażowe dla hotelu Le Meridien w Budapeszcie, a także sieci Hoteli DeSilva. Pomagała w zmianach strategii pod kątem rozwoju biznesu grupie Interferie, Stixx Bar&Grill, Belvedere Gourmet Group, czy warszawskiemu Hotelowi Rialto (Nobu Hotels).