Kurs dla każdego kto marzy o roli Revenue Managera w hotelu. Obejmuje aspekty kultury i założenia RM. Wyjaśnia na czym RM zarabia, jaka jest wartość strategii RM, na czym polegają taktyczne metody RM, pomaga zrozumieć jakie są i co znaczą jednostki miary hotelu. Na czym polega dystrybucja.
Szkolenie to jest podstawą dla pracowników, którzy w hotelu odpowiedzialni są za przychód: sprzedaż, marketing, recepcję, rezerwację; dla dyrektorów i właścicieli hotelu.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie w stanie:
- Wyjaśnić pojęcie RM, znać historię jego powstania i rozwoju,
- zidentyfikować odpowiednie środowisko biznesowe sprzyjające zastosowaniom RM,
- rozróżnić strategiczny i taktyczny RM,
- kalkulować wewnętrzne i zewnętrzne jednostki miary Hotelu,
- rozumieć wyzwania z jakimi Revenue Manager się spotyka zarządzając efektywnością RM,
- zidentyfikować sposoby wdrożenia taktycznej ceny i kontroli długości pobytu,
- zdefiniować zarządzanie dostępnością,
- używać i kalkulować displacement analysis,
- wyjaśnić jaką rolę i wpływ ma RM na tworzenie popytu w kontekście strategii marketingowej,
- zarządzać kanałami dystrybucji… między innymi.
Szkolenie w obiekcie trwa 2 dni po 8 godzin.

Szkolenie prowadzi Krzysztof Głabiński
Od ponad 20 lat buduje od podstaw Revenue Management, Revenue Development i Dystrybucję, wdrażając je w liniach lotniczych w wielu rynkach Europy oraz w hotelach sieciowych w Polsce. Od ponad 10 lat współtworzy i prowadzi firmy technologiczne zajmujące się Dystrybucją, Revenue Management i Marketingiem. Wśród firm dla których Kris pracował lub które współtworzył można wymienić: British Airways, Lot, Qatar Airways, Accor Hotels, Yieldplanet, i-Rates, szkoleniahoteli.pl, roomito.com, ratemetrics.com (AggregateIntelligence.com). Obecnie zajmuje się strategicznym doradztwem rozwoju biznesu, rozwoju produktu w firmach technologicznych z dziedziny revenue management, dystrybucji i big data. Kris jest też coachem, trenerem i speakerem.
Program
Na czym polega Revenue Management?
Wyjaśnienie konceptu i różnicy pomiędzy pospolitym RM a RM wynikającym z wartości kupującego i sprzedającego. Porusza zagadnienia: Fixed Capacity, Perishable products.
Jednostki miary Revenue Management
Porusza zagadnienia: Revenue, Occupancy, Average Rate, RevPAR, contribution margin (Net Revenue), Identical Revenue, Marginal Revenue Considerations, GOPPAR, ARPAR, Comp set, Market Share, Market Intelligence, Fair Share, Analiza Displacement.
Strategiczny Revenue Management
Porusza zagadnienia: Differentiations, Market Segmentation, Market targeting, Market Positioning, Promotion, CRM, Market Mix Management, Strategic pricing: konkurowanie ceną, rate parity, ceny Rack, ceny specjalne, dynamika cenowa, zróżnicowanie cenowe, pakietowanie, revenue streams management,
Taktyczny Revenue Management
Forecasting Demand, Forecasting Room Availability, Forecast w excelu, struktury cenowe, taktyczne obniżanie cen, kontrola popytu, dostępności i ceny,
Dystrybucja i jej optymalizacja
Online Travel Agents, strony www, strony opiniotwórcze, strony grupowe, GDSy
Zastosowanie Revenue Management w hotelu
Technologia i systemy Revenue Management, Rola Revenue Managera w hotelu, Przyszłość Revenue Management.
Chcesz dowiedzieć się więcej ? Skontaktuj się ze mną: