
SPRZEDAŻ EFEKTYWNA
czyli jak sprzedawać mądrzej, by mieć więcej
Nasze najnowsze szkolenie przygotowane z myślą o wszystkich hotelarzach, którzy poszukują rozwiązań w celu podniesienia efektywności sprzedaży.

SPRZEDAŻ I MARKETING W HOTELARSTWIE
Kompendium wiedzy na temat procesów sprzedaży i marketingu, stworzone wyłącznie dla potrzeb branży hospitality.

REVENUE MANAGEMENT W HOTELARSTWIE
Szkolenie – trzon, dla każdego kto w hotelu odpowiedzialny jest za przychód: sprzedaż, marketing, recepcja, rezerwacja oraz dyrektor i właściciel. To kurs dla każdego kto marzy o roli Revenue Managera w hotelu.

ZASTOSOWANIE EXCELA W REVENUE MANAGEMENT
Kurs, który podpowiada jak zwiększać zysk obiektów hotelarskich dzięki analizie osiąganych wyników i ustaleniu optymalnej ceny usług.
To doskonałe źródło wiedzy i praktycznych umiejętności.
Wprowadzenie do podstaw analityki hotelowej, tj. eksploracja danych z systemów PMS, analiza statystyczna i modelowanie matematyczne oraz zaawansowane zastosowanie programu Microsoft Excel.

LEADERSHIP
Jedyny kurs Przywództwa w Polsce, który oparty jest na programie edukacyjnym i który specyficznie został stworzony dla branży hotelarskiej.

OBSŁUGA GOŚCI W HOTELU
Szkolenie które obejmuje kluczowe aspekty obsługi gości w hotelu, od skutecznej komunikacji, przez budowanie relacji, po rozwiązywanie problemów.
Pokazuje jak pozytywne nastawienie ma realny wpływ na biznes. Szkolenie to jest podstawą dla pracowników, którzy w hotelu pracują w bezpośrednim kontakcie z gośćmi. Dla pracowników recepcji, rezerwacji, gastronomii, służby pięter, ochrony, pionu technicznego.

WYBITNA OBSŁUGA GOŚCI W HOTELU
Szkolenie, które pokazuje czym jest wybitna obsługa gościa w hotelu i dlaczego mamy dość rzadko z nią do czynienia. Kto jest za nią odpowiedzialny, jakie są jej kluczowe elementy i jak jej wdrożenie wpływa na przychód hotelu i grono lojalnych, powracających gości.

DYSTRYBUCJA W HOTELARSTWIE

SPRZEDAŻ USŁUG DODATKOWYCH W HOTELU
czyli jak krok po kroku zarobić więcej

HOTELOWA RECEPCJA CENTRUM DOWODZENIA
Kurs, który pokazuje jak zmieniła się rola Recepcjonistów w hotelu i jaki mają dziś wpływ na przychód, jakość obsługi i reputację brandu/ hotelu.
Dlaczego warto budować swoje doświadczenie w obsłudze gości i rozwijać swoje umiejętności pracując w hotelowej recepcji.

SKUTECZNY DZIAŁ REZERWACJI
czyli jak dbać o jak najlepszą konwersję przychodzących zapytań.
Rola pracowników działu rezerwacji w dzisiejszym wymiarze hotelarstwa. Ich wpływ na biznes, wizerunek hotelu lub sieci, komunikację, budowanie relacji z potencjalnymi gośćmi hotelu i sprzedaż.

ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ
Czym jest i dlaczego stała się postrachem wśród niektórych hoteli? Jak ją okiełznać, czyli co robić aby wpływać pozytywnie na gości & efektywnie na ich decyzje zakupowe.

ZAWÓD KELNER
Szkolenie, które pokazuje prawdziwą wartość zawodu kelnerskiego. Doskonałe źródło wiedzy i praktycznych umiejętności.
Wprowadzenie do świata stylów, technik, form obsługi gości.
Kurs dla każdego, kto chce rozwijać swoje umiejętności pracy w Gastronomii.

NOWOCZESNY HOUSEKEEPING
Szkolenie, które pokazuje rolę i znaczenie Służby Pięter w funkcjonowaniu hotelu. Jest doskonałym źródło wiedzy i praktycznych umiejętności.
Wprowadza w świat narzędzi, struktur, procedur i czynników, które wpływają na zadowolenie gości.