Nasze kursy są dedykowane dla osób, które chcą zdobyć kwalifikacje, planując w przyszłości awans na kierownicze stanowiska, dyrektora hotelu lub myślą o doskonaleniu swoich umiejętności w takich dziedzinach hotelarstwa jak:

Kurs dla każdego, kto chce doskonalić swoje umiejętności w sprzedaży usług, dla osób odpowiedzialnych za sprzedaż, kadry kierowniczej i dyrektorów hoteli. Zawiera kompletny zakres zagadnień, od kluczowych elementów strategicznych, przez poznanie technik sprzedaży, po zrozumienie sprzedaży poprzez budowanie relacji. Podpowiada jak rozpoznać potrzeby klientów i dotrzeć do poszczególnych segmentów rynku, jak skutecznie zarządzać reputacją i co robić, aby zarobić więcej wykorzystując narzędzia online i kanały dystrybucji w Hotelarstwie.


Kurs dla każdego kto marzy o roli Revenue Managera w hotelu. Obejmuje aspekty kultury i założenia RM. Wyjaśnia na czym RM zarabia, jaka jest wartość strategii RM, na czym polegają taktyczne metody RM, pomaga zrozumieć jakie są i co znaczą jednostki miary hotelu. Na czym polega dystrybucja w Hotelarstwie.
W zasadzie jest to podstawa dla każdego, kto w hotelu odpowiedzialny jest za przychód: sprzedaż, marketing, recepcja, rezerwacja oraz dyrektor i właściciel.


Kurs dla wszystkich którzy aspirują do roli kierownika (managera) zespołu.
Obowiązkowy kurs dla każdego młodego managera. Wprowadza uczestników w tajniki kierowania rzeczami, prowadzenia ludzi i zespołów. Pokazuje czym jest prawdziwy Leadership. Jak zarządzać czasem, efektywnie komunikować, zarządzać problemami i konfliktami. Po co jest orientacja i szkolenia. Na czym polega motywacja i budowanie zespołu. Planowanie pracy i grafików. Jak rozwijać produktywność pracowników.


Szkolenie, które obejmuje kluczowe aspekty obsługi gości w hotelu, od skutecznej komunikacji, przez budowanie relacji, po rozwiązywanie problemów.
Wyjaśnia na czym polega obsługa wybitna i jaka jest prawdziwa wartość zaangażowanego pracownika. Pokazuje jak pozytywne nastawienie ma realny wpływ na biznes. Szkolenie to jest podstawą dla pracowników, którzy w hotelu odpowiedzialni są za sprzedaż i/lub pracują w bezpośrednim kontakcie z gośćmi. Kurs dla każdego pracownika i kadry kierowniczej. Dla pracowników recepcji, rezerwacji, gastronomii, służby pięter, ochrony, pionu technicznego.


Kurs, który podpowiada jak zwiększać zysk obiektów hotelarskich dzięki analizie osiąganych wyników i ustaleniu optymalnej ceny usług.
To doskonałe źródło wiedzy i praktycznych umiejętności.
Wprowadzenie do podstaw analityki hotelowej, tj. eksploracja danych z systemów PMS, analiza statystyczna i modelowanie matematyczne oraz zaawansowane zastosowanie programu Microsoft Excel. Uczestnicy poznają podstawowe techniki analizy danych, ułatwiające podejmowanie decyzji biznesowych w hotelach. Warsztaty praktyczne, dla każdego kto chce poznać podstawowe techniki analizy danych, ułatwiające podejmowanie decyzji biznesowych w hotelach i obiektach hotelowych.
​Dla revenue managerów, osób planujących karierę w RM oraz dla hotelowych analityków.


To szkolenie, które pokazuje prawdziwą wartość zawodu kelnerskiego. To doskonałe źródło wiedzy i praktycznych umiejętności.
Wprowadzenie do świata stylów, technik, form obsługi gości.
​Kurs dla każdego, kto chce rozwijać swoje umiejętności pracy w Gastronomii.


Masz więcej pytań?