Jedyny kurs Przywództwa w Polsce, który oparty jest na programie edukacyjnym i który specyficznie został stworzony dla branży hotelarskiej.

Kurs rekomendowany jest dla wszystkich osób, które w swojej zawodowej odpowiedzialności zarządzają zespołem, departamentem, mają cele i są rozliczani z ich realizacji.

Szkolenie w obiekcie trwa 2 dni po 8 godzin.

Szkolenie prowadzi Krzysztof Głąbiński

Od ponad 20 lat jest managerem, dyrektorem, właścicielem, doradcą i rodzicem. Zarządza wynikami, odpowiedzialnością, budżetami oraz prowadzi i inspiruje ludzi i zespoły do dążenia w tym samym celu. Świetny strateg i wizjoner, zwłaszcza w dziedzinie inteligencji emocjonalnej i rozwoju umysłu.

Program

Management

Zarządzanie hotelem jest szybkie, delikatne i twarde. Obsługa klienta, motywacja zespołu miesza się z ciężką konkurencją, walką o przetrwanie, wysokie cele. Profesjonalny Manager to strategiczna pozycja w utrzymaniu biznesu hotelu. Poznaj kluczowe narzędzia i umiejętności efektywnego Managera.

Leadership

Efektywny Lider prowadzi swój zespół kompetentnie i z lekkością, przez problemy do celu. Poznaj kluczowe zalety Lidera w hotelarstwie.

Zarządzanie czasem

Czas to pieniądz. Im szybciej płynie czas, tym więcej można stracić pieniędzy. Efektywne zarządzanie czasem jest jak zarządzanie pieniędzmi. Poznaj co tak naprawdę znaczy wartość minuty.

Efektywna Komunikacja

Sukces hotelu opiera się na komunikacji Managera z gościem, zespołem, z właścicielem. Zobacz jak można pozytywnie wpływać na biznes, zarządzanie i obsługę klienta.

Zarządzanie problemami i konfliktami

Od małego zdarzenia do problemu/konfliktu dzieli nas nasza ocena sytuacji i to jak na nią zareagujemy w danym momencie. Poznaj strategie reagowania na problemy/konflikty i ich priorytetyzowanie.

Orientacja i szkolenia nowych pracowników

Wprowadzenie nowego pracownika do organizacji to część kultury organizacji. Jest jak przysłowiowe wstanie z łóżka prawą lub lewą nogą. Od tego jak zostanie ono przeprowadzone zależeć będzie podejście pracownika do firmy i jego własnych obowiązków. Poznaj techniki wprowadzania nowych pracowników do firmy.

Motywacja i budowanie zespołu

Kto może osiągnąć cel/budżet lub wyciągnąć hotel z problemów? Nie właściciel, nie manager, ale zespół. Tylko zmotywowany i dobrze współpracujący zespół jest efektywny. Naucz się technik efektywnej motywacji zespołu, która zmniejsza rotację, zwiększa morale i jednocześnie podwyższa poziom jakości świadczonych usług.

Grafiki pracy i planowanie

Jak prowadzić proces zatrudniania w hotelu? Jak wybierać najlepszych pracowników? Jak planować im pracę, aby efektywność szła w parze z jakością? Zwłaszcza w hotelach zróżnicowanych sezonowo.

Rozwój produktywności pracowników

Bez poświęcania uwagi pracownikom, ich produktywność wypala się. Poznaj niezbędniki managera, który dopracowuje elementy słabsze w pracownikach i rozwija te mocne.

  • Istnieje też możliwość rozbudowania szkolenia o elementy coachingowe, zagadnienia Inteligencji Emocjonalnej, NLP i medytacji.
  • Istnieje możliwość kontynuowania doskonalenia zdolności przywódczych: SzkoleniaHoteli.pl są partnerem programu „Nadzwyczajny Lider” Zengera i Folkmana. Program obejmuje badanie 360 „Nadzwyczajny Lider”, wg programu Zenger Folkman: analiza predyspozycji przywódczych badanego wraz z jednodniową sesją z coachem, wyjaśniającą wyniki.

Chcesz dowiedzieć się więcej ? Skontaktuj się ze mną: