Sprzedaż i Marketing

Revenue Management

Przywództwo

eCommerce

Edukacja hotelarska na najwyższym poziomie

W naszych szkoleniach wykorzystujemy najlepsze programy edukacyjne, stworzone przez hotelarzy, dla hotelarzy. Program edukacyjny jest dokładnie przygotowanym materiałem, który w logiczny sposób, kompleksowo, przedstawia specyfikę danego zagadnienia .
Programy na których oparte są nasze szkolenia, wykorzystywane są przez najlepsze szkoły hotelarskie na świecie oraz przez globalne sieci hotelarskie. Każda z wymienionych dziedzin, jest adaptacją programu edukacyjnego, przystosowaną przez naszego trenera – eksperta, na rynek polski.
Szkolenia prowadzone są w języku polskim, chociaż często używamy angielskich określeń typowych dla branży hotelarskiej. W szkoleniu, doświadczenie trenerów-ekspertów uzupełnia program edukacyjny, tworząc niezwykle ciekawą i efektywną formę nauki.
Kursy prowadzimy w formie osobistej - nasz ekspert przyjeżdża do hotelu lub na aulę w szkole. Z regóły kurs taki trwa dwa dni po 7 godzin. Ilość osób w ramach obiektu lub uczelni jest dowolna.
Szkolenie webinar jest spakowaną wersją szkolenia osobistego. Materiał prezentowany jest przez trenera online, na platformie webinarium. Uczestnik, lub uczestnicy, o wyznaczonej porze logują się na webinarium. Trener jest widziany na żywo przez kamerę, prezentuje materiał kursu w formie powerpointa. Uczestnicy mają kontakt z trenerem poprzez chat. W webinarium może wziąć jedna lub więcej osób. Webinarium trwa w sumie 8 godzin. W zależności od ustalenia, 2 godziny dziennie przez 4 dni.

Kurs „Sprzedaż i Marketing w hotelarstwie” zawiera kompletny zakres zagadnień, począwszy od strategicznego planu marketingowego, zarządzania biurem sprzedaży, poprzez techniki sprzedaży, zagadnienia reklamy, PR i marketingu, kończąc na bezpośrednich relacjach z kontrahentami, gośćmi i pracownikami hotelu.
Szkolenie prowadzone jest w języku polskim. Szkolenie wykorzystuje jednak słownictwo angielskie.Częścią szkolenia jest wyjaśnienie nazewnictwa używanego globalnie w hotelarstwie.

Szkolenie w obiekcie
trwa 2 dni po 8 godzin.

Sprzedaż i Marketing

PROGRAM SZKOLENIA:
Wprowadzenie do sprzedaży i marketingu w hotelarstwie Różnica między marketingiem a sprzedażą.
Plan Marketingowy: trzon sprzedażyPoznanie, zdefiniowanie i wytłumaczenie podstawowych metod tworzenia planu marketingowego w hotelu.
Zarządzanie biurem sprzedaży i marketingu w hotelu. Sposoby zorganizowania biura. Ustalenie i wdrożenie obowiązków dla kluczowych funkcji.
Zarządzanie działem sprzedaży. Wdrożenie systemu komunikacji i narzędzi do analizy efektywności.
Sprzedaż proaktywna - zarządzanie klientem. Opis pięciu podstawowych etapów spotkania z klientem (sales call).„Account Management” czyli proces zarządzania kluczowymi klientami.
Sprzedaż telefoniczna - Wyjaśnienie podstaw efektywnej sprzedaży i komunikacji przez telefon w hotelu.
Sprzedaż i marketing w komunikacji wewnętrznej - Opis zagadnień sprzedaży i marketingu wewnątrz hotelu. Rola pracowników w sprzedaży wewnętrznej.
Reklama, PR oraz rozgłos. Wyjaśnienie roli reklamy, PR i nadawaniu rozgłosu w docieraniu i zdobywaniu klientów. Rodzaje reklam. Tworzenie harmonogramu. Pośrednicy, czyli jak współpracować z agencją marketingową.
Dotarcie do klienta - biznesowego, turystycznego i biur podróży. Sposoby identyfikacji i zaspakajanie potrzeb klienta biznesowego, turystycznego. Kim są biura podróży i jak do nich dotrzeć? Typy klientów obsługiwanych przez biura podróży.
Dotarcie do segmentu grupowo-konferencyjnego - Kim są „meeting planners” i jak z nimi współpracować.
Dotarcie do pozostałych specyficznych segmentów rynku - Rozpoznanie sposobów dotarcia do gościa zagranicznego. Sposoby dotarcia do segmentu wesel i organizacji imprez, załóg lotniczych, sportu i aktywnego wypoczynku, organizacji rządowych.
Marketing Restauracji i Barów - Podsumowanie trendów sterujących branżą gastronomiczną oraz poznanie strategicznych technik pozycjonowania się restauracji i barów. Sposoby budowania lojalności gości. Centra gastronomiczne w hotelu.
Marketing Cateringowy- Wyjaśnienie zasad sprzedaży i marketingu produktów cateringowych i wynajmu sal.

Zamów

Revenue Management i Dystrybucja

PROGRAM SZKOLENIA:
Na czym polega Revenue Management?
Wyjaśnienie konceptu i różnicy pomiędzy pospolitym RM a RM wynikającym z wartości kupującego i sprzedającego.
Co to jest Revenue Management i skąd pochodzi?
Porusza zagadnienia: Fixed Capacity, Perishable products.
Jednostki miary Revenue Management:Porusza zagadnienia: Revenue, Occupancy, Average Rate, RevPAR, contribution margin (Net Revenue), Identical Revenue, Marginal Revenue Considerations, GOPPAR, ARPAR, Comp set, Market Share, Market Intelligence, Fair Share, Analiza Displacement:
Strategiczny Revenue Management:
Porusza zagadnienia: Differentiations, Market Segmentation, Market targeting, Market Positioning, Promotion, CRM, Market Mix Management, Strategic pricing: konkurowanie ceną, rate parity, ceny Rack, ceny specjalne, dynamika cenowa, zróżnicowanie cenowe, pakietowanie, revenue streams management,
Taktyczny Revenue Management:Forecasting Demand, Forecasting Room Availability, Forecast w excelu, struktury cenowe, taktyczne obniżanie cen, kontrola popytu, dostępności i ceny,
Dystrybucja i jej optymalizacja:
Online Travel Agents, strony www, strony opiniotwórcze, strony grupowe, GDSy
Rola i miejsce Revenue Management w hotelu:Technologia i systemy Revenue Management, Rola Revenue Managera w hotelu, Przyszłość Revenue Management.
Szkolenie prowadzone jest w języku polskim. Podane powyżej zagadnienia, poruszane na szkoleniu, celowo są podane w języku angielskim. Częścią szkolenia jest wyjaśnienie nazewnictwa używanego globalnie w hotelarstwie.

Zamów

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie w stanie: Wyjaśnić pojęcie RM, znać historię jego powstania i rozwoju, zidentyfikować odpowiednie środowisko biznesowe sprzyjające zastosowaniom RM, rozróżnić strategiczny i taktyczny RM, kalkulować wewnętrzne i zewnętrzne jednostki miary Hotelu, rozumieć wyzwania z jakimi Revenue Manager się spotyka zarządzając efektywnością RM, zidentyfikować sposoby wdrożenia taktycznej ceny i kontroli długości pobytu, zdefiniować zarządzanie dostępnością, używać i kalkulować displacement analysis, wyjaśnić jaką rolę i wpływ ma RM na tworzenie popytu w kontekście strategii marketingowej, zarządzać kanałami dystrubucji… między innymi.

Szkolenie w obiekcie
trwa 2 dni po 8 godzin.

NOWOŚĆ! Revenue Management w krótkich, 2 godzinnych modułach online!

Jedyny kurs Przywództwa w Polsce, który oparty jest na programie edukacyjnym i który specyficznie został stworzony dla branży hotelarskiej.Kurs rekomendowany jest dla wszystkich osób, które w swojej zawodowej odpowiedzialności zarządzają zespołem, departamentem, mają cele i są rozliczani z ich realizacji.

Istnieje możliwość kontynuowania doskonalenia zdolności przywódczych: SzkoleniaHoteli.pl są partnerem programu „Nadzwyczajny Lider” Zengera i Folkmana.
Program obejmuje:
1. Badanie 360 „Nadzwyczajny Lider”, wg programu Zenger Folkman: analiza predyspozycji przywódczych wraz z jednodniową sesją z coachem, wyjaśniającą wyniki: pln 2300 netto
2. Kontynuacja kształtowania najważniejszych predyspozycji we współpracy z Coachem: pln 900/godzinę (ustalane indywidualnie wg potrzeb)
3. Ponowne badanie 360 „Nadzwyczajny Lider”, analiza postępu po 18 miesiącach: pln 1500 netto

Szkolenie w obiekcie
trwa 2 dni po 8 godzin.

Przywództwo i HR

PROGRAM SZKOLENIA:
Jesteś Managerem: Zarządzanie hotelem jest szybkie, delikatne i twarde. Obsługa klienta, motywacja zespołu miesza się z ciężką konkurecją, walką o przetrwanie, wysokie cele. Profesjonalny Manager jest kluczową pozycją w utrzymaniu biznesu hotelu. Poznaj kluczowe narzędzia i umiejętności efektywnego Managera.
Jesteś Liderem: efektywny Lider prowadzi swój zespół kompetentnie i z lekkością, przez problemy do celu. Poznaj kluczowe zalety Lidera w hotelarstwie.
Zarządzanie czasem: Czas to pieniądz. Im szybciej biegnie czas, tym więcej można stracić pieniędzy. Efektywne zarządzanie czasem jest jak zarządzanie pieniędzmi. Poznaj co tak naprawdę znaczy wartość minuty.
Efektywna Komunikacja: Sukces hotelu opiera się na komunikacji Managera z gościem, zespołem, z właścicielem. Zobacz jak można pozytywnie wpływać na biznes, zarządzanie i obsługę klienta.
Zarządzanie problemami i konfliktami: Od małego zajścia do problemu/konfliktu dzieli nas nasza ocena sytuacji i to jak na nią zareagujemy w danym momencie. Poznaj strategie reagowania na problemy/konflikty i ich priorytetyzowanie.
Orientacja i szkolenia nowych pracowników: Wprowadzenie nowego pracownika do organizacji jest jak przysłowiowe wstanie z łóżka prawą lub lewą nogą. Od tego zależy charakter i podejście pracownika do kultury firmy. Poznaj techniki wprowadzania nowych pracowników do firmy.
Motywacja i budowanie zespołu: Kto może osiągnąć cel/budżet hotelu? lub wyciągnąć go z problemów? Nie właściciel, nie Manager, ale zespół. Tylko zmotywowany i dobrze współpracujący zespół jest efektywny. Naucz się technik efektywnej motywacji zespołu, która zmniejsza rotacje, zwieksza morale i jednocześnie podwyższa poziom usługi.
Grafiki pracy i planowanie: jak prowadzić proces zatrudniania w hotelu? Jak wybierać najlepszych pracowników? Jak planować im pracę, aby efetywność szła w parze z jakością? Zwłaszcza w hotelach zróżnicowanych sezonowo...
Rozwój produktywności pracowników: Bez poświęcania uwagi pracownikom, ich produktywność wypala się. Poznaj niezbędniki Managera, który dopracowuje elementy słabsze w pracownikach i rozwija te mocne.

Zamów

eCommerce

1 część: Warsztat bardzo praktyczny: założenie własnej strony internetowej: opracowywanie treści, USP, konceptu ofert, informacji o hotelu, przygotowywanie grafik dla stron, zamieszczanie treści i grafik pod kątem wyszukiwarek internetowych, - pozycjonowania, słowa kluczowe. Praca na miejscu, na żywo, z wykorzystaniem technologii, która w efekcie pozostawia hotelarza z własną, responsywną, nowoczesną stroną.

2część: Kurs eCommerce: optymalizacja pozycji w Internecie, Google Analitics,
obecność na portalach społecznościowych, zarządzanie efektywnością i kosztami kampanii reklamowych: adwords i remarketing. Budowanie swojej własnej marki hotelu. Zarządzanie opiniami.

Zamów

Aby zamówić szkolenia, prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów: