SzkoleniaHoteli.pl
  • Strona główna
  • Nasze szkolenia
  • Blog
  • Kontakt

Blog

Wyszukaj
Ostatnie wpisy
  • the whole truth about MOTIVATION
  • Pozytywna Motywacja każdej osoby zaczyna się od zmiany jej świadomości. CAŁA PRAWDA O MOTYWACJI – część II
  • Jedyną drogą do zmiany świadomości jest przekonanie, że jej efekt będzie bardziej korzystny niż jej koszt. CAŁA PRAWDA O MOTYWACJI – cześć III
  • Kiedy odpowiadamy, że nie można zmotywować pracowników spotykamy się z dużym zaskoczeniem. Jak to jest możliwe? CAŁA PRAWDA O MOTYWACJI – część I
  • #tomorrowsLOGIC na świecie #tomorrowsTRAGIC w Polsce
Opinie
    Archiwa
    • kwiecień 2021
    • luty 2021
    • styczeń 2021
    • listopad 2020
    • styczeń 2019
    • lipiec 2018
    • kwiecień 2018
    • marzec 2018
    • luty 2018
    • grudzień 2017
    • październik 2017
    • sierpień 2017
    • styczeń 2017
    • kwiecień 2016
    Kategorie
    • 2021
    • Archiwum
    • COVID_19
    • Leadership
    • Technologie w hotelarstwie
    • unique customer experience
    Meta
    • Zaloguj się
    • Kanał wpisów
    • Kanał komentarzy
    • WordPress.org
    Ostatnie wpisy
    • the whole truth about MOTIVATION
    • Pozytywna Motywacja każdej osoby zaczyna się od zmiany jej świadomości. CAŁA PRAWDA O MOTYWACJI – część II
    • Jedyną drogą do zmiany świadomości jest przekonanie, że jej efekt będzie bardziej korzystny niż jej koszt. CAŁA PRAWDA O MOTYWACJI – cześć III
    • Kiedy odpowiadamy, że nie można zmotywować pracowników spotykamy się z dużym zaskoczeniem. Jak to jest możliwe? CAŁA PRAWDA O MOTYWACJI – część I
    • #tomorrowsLOGIC na świecie #tomorrowsTRAGIC w Polsce
    Najnowsze komentarze
      Archiwa
      • kwiecień 2021
      • luty 2021
      • styczeń 2021
      • listopad 2020
      • styczeń 2019
      • lipiec 2018
      • kwiecień 2018
      • marzec 2018
      • luty 2018
      • grudzień 2017
      • październik 2017
      • sierpień 2017
      • styczeń 2017
      • kwiecień 2016
      Kategorie
      • 2021
      • Archiwum
      • COVID_19
      • Leadership
      • Technologie w hotelarstwie
      • unique customer experience
      2021 COVID_19

      Powstanie hotelarskie??

      Czytając o akcji #otwieraMY czuję podświadomy niepokój. Historia Polski, ta bardziej obiektywna, pokazuje, że powstania, mimo bohaterstwa, raczej miały negatywny efekt niż osiągały cele. W oczach krytyków, były wręcz niepotrzebne, szkodliwe i fatalne w konsekwencjach dla biorących udział. Dosłownie kilka Czytaj dalej…

      Przez szkoleniahoteli, 2 lata17 stycznia 2021 temu
      2021 COVID_19

      Krótka historia COVID19, a sytuacja w Hotelarstwie w Polsce

      Na co dzień jestem doradcą strategicznego rozwoju produktu i sprzedaży dla rozwijających się firm technologicznych z branży hotelarskiej, z zakresu Revenue Management, Dystrybucji, Big Data i Customer Experience. Prowadzę też firmę szkoleniowo-doradczą dla hotelarzy. Jako Revenue Manager mam zamiłowanie do Czytaj dalej…

      Przez szkoleniahoteli, 2 lata13 stycznia 2021 temu
      Archiwum

      Tomorrowslogic czyli działaj wspólnie!

      W czasie kiedy hotelarstwo polskie walczy z rządem o przywileje, które a) powinno dostać w marcu, b) i które powinny dotyczyć wsparcia płacowego pracowników zamrożenia wszelkich kredytów i czynszów, zamrożenia opłat za państwowe media.. Seszele są w następnym etapie: gotowe Czytaj dalej…

      Przez szkoleniahoteli, 2 lata16 listopada 2020 temu
      Archiwum

      Czas otworzyć oczy

      Fakty, nie mity a zatem kilka spostrzeżeń z naszej strony. W odpowiedzi na kryzys rządy niektórych krajów rozwiniętych uruchomiły poduszki finansowe i wprowadziły dekrety chroniące miejsca pracy – subsydiując pensje pracowników – i dochody – poprzez rekompensaty tym, którzy stracili Czytaj dalej…

      Przez szkoleniahoteli, 2 lata15 listopada 2020 temu
      Archiwum

      Overbooking w hotelarstwie (i co mają do tego linie lotnicze?)

      Revenue Management (RM) w liniach lotniczych składa się z trzech filarów: strategicznego, taktycznego i kontroli rezerwacji Strategiczny Revenue Management jest nadrzędny. Dokonuje podziału rynków, grup pasażerów, ustala ich potrzeby i nawyki, dopasowuje ceny do danego segmentu. Z reguły część strategiczna Czytaj dalej…

      Przez szkoleniahoteli, 4 lata18 stycznia 2019 temu
      Archiwum

      Czego uczą nas Online Travel Agenci?

      W jednym z niewielkich miast w Polsce znajduje się hotel. Dyrektor tego obiektu stosuje tylko jedną cenę: 200 zł za dobę. I tak przez cały rok. Jest on zdania, że taka cena jest optymalna. Tłumaczy, że jeśli będzie ona wyższa, Czytaj dalej…

      Przez szkoleniahoteli, 5 lat19 lipca 2018 temu
      Archiwum

      Walcz Reputacją zamiast ceną! Wywiad z Krzysztofem Głąbińskim

      Czym jest reputacja? Odpowiadając na to pytanie, warto zacytować Abrahama Lincolna, który zwykł mawiać, że „charakter jest jak drzewo, natomiast reputacja jest jak jego cień.” To, co myślimy o drzewie, jest jego cieniem. Rzeczywistość jest samym drzewem. Każda firma, każda Czytaj dalej…

      Przez szkoleniahoteli, 5 lat19 kwietnia 2018 temu
      Archiwum

      E-MARKETING wkracza w Revenue Management

      Hotelarze, którzy wprowadzili Revenue Management do swoich hoteli, wiedzą, że podstawową rzeczą wymaganą przez RM są dane. Pochodzą one w głównej mierze z PMS-ów (systemów hotelowych), ponieważ tam gromadzone są wszelkie informacje o rezerwacjach, cenach i wynikach hotelu. Dane, które Czytaj dalej…

      Przez szkoleniahoteli, 5 lat18 marca 2018 temu
      Technologie w hotelarstwie

      Przewodnik po technologiach w hotelarstwie (cz. I)

      W dzisiejszym świecie technologia w branży hotelarskiej staje się krytyczna w zdobywaniu i utrzymywaniu relacji z klientem. Inwestycje w technologie w hotelu stały się koniecznością, a nie wyborem. Technologia daje możliwość: rozpoznania klienta, jest szansą dla hoteli, by szybciej niż Czytaj dalej…

      Przez szkoleniahoteli, 5 lat18 lutego 2018 temu
      Archiwum

      PRZEWODNIK po technologiach w hotelarstwie (cz. IV)

      Stosowanie najlepszych praktyk e-commerce jest dziś w hotelarstwie ważniejsze niż kiedykolwiek. Strona internetowa hotelu powinna być jego najlepszym przedstawicielem handlowym, przekonywać użytkowników, aby zarezerwowali pokój w tym obiekcie, a nie u konkurencji. Branża e-commerce jest zdominowana przez Online Travel Agentów, Czytaj dalej…

      Przez szkoleniahoteli, 5 lat19 grudnia 2017 temu

      Nawigacja po wpisach

      Poprzedni 1 2 3 Następny
      • Strona główna
      • Blog
      • Sprzedaż efektywna
      • Sprzedaż i Marketing w Hotelarstwie
      • Revenue Management
      • Zastosowanie Excela w Revenue Management
      • Leadership i Human Resources
      • Obsługa gości – podstawy
      • Wybitna obsługa gości
      • Hotelowa Recepcja Centrum Dowodzenia
      • Skuteczny dział rezerwacji
      • Zarządzanie Reputacją
      • Zawód Kelner
      • Nowoczesny Housekeeping
      • Sprzedaż usług dodatkowych w Hotelu
      • Dystrybucja w Hotelarstwie
      Hestia | Stworzone przez ThemeIsle