Jedyną drogą do zmiany świadomości jest przekonanie, że jej efekt będzie bardziej korzystny niż jej koszt. CAŁA PRAWDA O MOTYWACJI – cześć III

Mówiąc o motywacji, mamy na myśli zmianę świadomości swojej lub pracownika. Jedyną drogą do zmiany świadomości jest przekonanie, że jej efekt będzie bardziej korzystny niż jej koszt.  Zależy nam, aby to była pozytywna motywacja, ponieważ tylko taka będzie trwała w dłuższym Więcej…

Kiedy odpowiadamy, że nie można zmotywować pracowników spotykamy się z dużym zaskoczeniem. Jak to jest możliwe? CAŁA PRAWDA O MOTYWACJI – część I

Ostatnio przez fora i portale społecznościowe przewijało się wiele materiałów dotyczących motywacji. Wynika to z wyjątkowej sytuacji, w której znalazła się branża hotelarska. Pandemia, brak popytu, niepewność związana z szybkimi i nielogicznymi decyzjami rządu, a w konsekwencji zwolnienia pracowników lub Więcej…

Popandemiczny „cost saving” w restauracji, czyli czego nie robić i od czego zacząć, żeby przetrwać.

Odnieśliśmy nieodparte wrażenie, ze właściciel restauracji szukając oszczędności, zwolnił obsługę i własnym sumptem sprzątał, gotował i serwował dania. Do czasu pandemii, z lokalizacją tuż przy plaży, w dość dobrze rozpoznawalnej destynacji, 30 min od centrum metropolii, biznes kręcił mu się Więcej…

NOWY miesięczny raport indeksu powrotu do normalności dla branży TRAVEL

Jak zwykle na koniec tygodnia dzielimy się ciekawymi wydarzeniami z naszej branży. W tym tygodniu, wydawnictwo Skift opublikowało nowy miesięczny raport indeksu powrotu do normalności dla branży TRAVEL (Skift Recovery Index). Przy współpracy wymiany danych z firmami takimi jak: Amadeus, Aviasales, Cendyn, Collinson, Criteo, Duetto, Hotelbeds, Key Więcej…