Jedyną drogą do zmiany świadomości jest przekonanie, że jej efekt będzie bardziej korzystny niż jej koszt. CAŁA PRAWDA O MOTYWACJI – cześć III

Mówiąc o motywacji, mamy na myśli zmianę świadomości swojej lub pracownika. Jedyną drogą do zmiany świadomości jest przekonanie, że jej efekt będzie bardziej korzystny niż jej koszt.  Zależy nam, aby to była pozytywna motywacja, ponieważ tylko taka będzie trwała w dłuższym Czytaj dalej…

Kiedy odpowiadamy, że nie można zmotywować pracowników spotykamy się z dużym zaskoczeniem. Jak to jest możliwe? CAŁA PRAWDA O MOTYWACJI – część I

Ostatnio przez fora i portale społecznościowe przewijało się wiele materiałów dotyczących motywacji. Wynika to z wyjątkowej sytuacji, w której znalazła się branża hotelarska. Pandemia, brak popytu, niepewność związana z szybkimi i nielogicznymi decyzjami rządu, a w konsekwencji zwolnienia pracowników lub Czytaj dalej…

Popandemiczny „cost saving” w restauracji, czyli czego nie robić i od czego zacząć, żeby przetrwać.

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych turystycznych miejscowości pod Barceloną. Jedna z tych restauracji, która nigdy się nie nudzi. Jedno z naszych ulubionych miejsc. Z ciekawości odwiedziliśmy je po lockdownie. Od wejścia, gołym okiem dało się zaobserwować „popandemiczne” zmiany. Obsługi właściwie nie Czytaj dalej…

NOWY miesięczny raport indeksu powrotu do normalności dla branży TRAVEL

Jak zwykle na koniec tygodnia dzielimy się ciekawymi wydarzeniami z naszej branży. W tym tygodniu, wydawnictwo Skift opublikowało nowy miesięczny raport indeksu powrotu do normalności dla branży TRAVEL (Skift Recovery Index). Przy współpracy wymiany danych z firmami takimi jak: Amadeus, Aviasales, Cendyn, Collinson, Criteo, Duetto, Hotelbeds, Key Czytaj dalej…