szkoleniahoteli
  • Strona główna
  • Nasze szkolenia
  • Blog
  • Kontakt

Blog

Najnowsze wpisy
  • NOWY miesięczny raport indeksu powrotu do normalności dla branży TRAVEL
  • Tydzień od luzowania obostrzeń
  • Prawdziwa sytuacja ekonomiczna Hotelarzy
  • Powstanie hotelarskie??
  • Krótka historia COVID19, a sytuacja w Hotelarstwie w Polsce
Najnowsze komentarze
    Archiwa
    • Luty 2021
    • Styczeń 2021
    • Listopad 2020
    • Styczeń 2019
    • Lipiec 2018
    • Kwiecień 2018
    • Marzec 2018
    • Luty 2018
    • Grudzień 2017
    • Październik 2017
    • Sierpień 2017
    • Styczeń 2017
    • Kwiecień 2016
    Kategorie
    • 2021
    • Archiwum
    • COVID_19
    Meta
    • Zaloguj się
    • Kanał wpisów
    • Kanał komentarzy
    • WordPress.org
    Najnowsze wpisy
    • NOWY miesięczny raport indeksu powrotu do normalności dla branży TRAVEL
    • Tydzień od luzowania obostrzeń
    • Prawdziwa sytuacja ekonomiczna Hotelarzy
    • Powstanie hotelarskie??
    • Krótka historia COVID19, a sytuacja w Hotelarstwie w Polsce
    Najnowsze komentarze
      Archiwa
      • Luty 2021
      • Styczeń 2021
      • Listopad 2020
      • Styczeń 2019
      • Lipiec 2018
      • Kwiecień 2018
      • Marzec 2018
      • Luty 2018
      • Grudzień 2017
      • Październik 2017
      • Sierpień 2017
      • Styczeń 2017
      • Kwiecień 2016
      Kategorie
      • 2021
      • Archiwum
      • COVID_19
      2021 COVID_19

      NOWY miesięczny raport indeksu powrotu do normalności dla branży TRAVEL

      Jak zwykle na koniec tygodnia dzielimy się ciekawymi wydarzeniami z naszej branży. W tym tygodniu, wydawnictwo Skift opublikowało nowy miesięczny raport indeksu powrotu do normalności dla branży TRAVEL (Skift Recovery Index). Przy współpracy wymiany danych z firmami takimi jak: Amadeus, Aviasales, Cendyn, Collinson, Criteo, Duetto, Hotelbeds, Key Więcej…

      Z szkoleniahoteli, 6 dni5 dni przed
      2021 COVID_19

      Tydzień od luzowania obostrzeń

      Kilka dni po opublikowaniu wyników przeprowadzonej przez nas ankiety, rząd otworzył hotele.  Od tamtej pory wiele się wydarzyło. Dyskusje na temat interpretacji prawa: 50% pokoi? 50% osób? Co z saunami, bilardami etc.. Dyskusje na temat przemieszczających się turystów: bez dystansu, Więcej…

      Z szkoleniahoteli, 2 tygodnie2 tygodnie przed
      2021 COVID_19

      Prawdziwa sytuacja ekonomiczna Hotelarzy

      W styczniu b.r. SzkoleniaHoteli.pl dokonały analizy sytuacji ekonomicznej hotelarzy i obiektów hotelowych. Celem przeprowadzonej ankiety, było zrozumienie jak wygląda prawdziwa sytuacja hotelarzy. Media podają różne historie: hoteli które tracą po kilkadziesiąt milionów miesięcznie opowiadają o przypadkach samobójstw popełnionych na skutek Więcej…

      Z szkoleniahoteli, 4 tygodnie4 tygodnie przed
      2021 COVID_19

      Powstanie hotelarskie??

      Czytając o akcji #otwieraMY czuję podświadomy niepokój. Historia Polski, ta bardziej obiektywna, pokazuje, że powstania, mimo bohaterstwa, raczej miały negatywny efekt niż osiągały cele. W oczach krytyków, były wręcz niepotrzebne, szkodliwe i fatalne w konsekwencjach dla biorących udział. Dosłownie kilka Więcej…

      Z szkoleniahoteli, 2 miesiące4 tygodnie przed
      2021 COVID_19

      Krótka historia COVID19, a sytuacja w Hotelarstwie w Polsce

      Na co dzień jestem doradcą strategicznego rozwoju produktu i sprzedaży dla rozwijających się firm technologicznych z branży hotelarskiej, z zakresu Revenue Management, Dystrybucji, Big Data i Customer Experience. Prowadzę też firmę szkoleniowo-doradczą dla hotelarzy. Jako Revenue Manager mam zamiłowanie do Więcej…

      Z szkoleniahoteli, 2 miesiące4 tygodnie przed
      Archiwum

      Tomorrowslogic czyli działaj wspólnie!

      W czasie kiedy hotelarstwo polskie walczy z rządem o przywileje, które a) powinno dostać w marcu, b) i które powinny dotyczyć wsparcia płacowego pracowników zamrożenia wszelkich kredytów i czynszów, zamrożenia opłat za państwowe media.. Seszele są w następnym etapie: gotowe Więcej…

      Z szkoleniahoteli, 4 miesiące2 miesiące przed
      Archiwum

      Czas otworzyć oczy

      Fakty, nie mity a zatem kilka spostrzeżeń z naszej strony. W odpowiedzi na kryzys rządy niektórych krajów rozwiniętych uruchomiły poduszki finansowe i wprowadziły dekrety chroniące miejsca pracy – subsydiując pensje pracowników – i dochody – poprzez rekompensaty tym, którzy stracili Więcej…

      Z szkoleniahoteli, 4 miesiące4 miesiące przed
      Archiwum

      Overbooking w hotelarstwie (i co mają do tego linie lotnicze?)

      Revenue Management (RM) w liniach lotniczych składa się z trzech filarów: strategicznego, taktycznego i kontroli rezerwacji Strategiczny Revenue Management jest nadrzędny. Dokonuje podziału rynków, grup pasażerów, ustala ich potrzeby i nawyki, dopasowuje ceny do danego segmentu. Z reguły część strategiczna Więcej…

      Z szkoleniahoteli, 2 lata4 miesiące przed
      Archiwum

      Czego uczą nas Online Travel Agenci?

      W jednym z niewielkich miast w Polsce znajduje się hotel. Dyrektor tego obiektu stosuje tylko jedną cenę: 200 zł za dobę. I tak przez cały rok. Jest on zdania, że taka cena jest optymalna. Tłumaczy, że jeśli będzie ona wyższa, Więcej…

      Z szkoleniahoteli, 3 lata4 miesiące przed
      Archiwum

      Walcz Reputacją zamiast ceną! Wywiad z Krzysztofem Głąbińskim

      Czym jest reputacja? Odpowiadając na to pytanie, warto zacytować Abrahama Lincolna, który zwykł mawiać, że „charakter jest jak drzewo, natomiast reputacja jest jak jego cień.” To, co myślimy o drzewie, jest jego cieniem. Rzeczywistość jest samym drzewem. Każda firma, każda Więcej…

      Z szkoleniahoteli, 3 lata4 miesiące przed

      Nawigacja po wpisach

      1 2 Następny
      • Strona główna
      • Leadership i Human Resources
      • Revenue Management
      • Sprzedaż i Marketing w Hotelarstwie
      • Wybitna obsługa gości
      • Blog
      • Zastosowanie Excela w Revenue Management
      • Zawód Kelner
      Hestia | Stworzone przez ThemeIsle